Rinkbandyserie

Vis kart

Rinkbandyutvalget i Asker og Bærum inviterer alle lag, både Bedriftsidrettslag og Vennelag, til Rinkbandyserien sesongen 2019/2020

Det spilles dobbel serie som gir ca. 16/18 kamper pr. lag avhengig av antall påmeldte lag. Alle kamper dømmes av 2 dommere. Serien er åpen for både Bedriftsidrettslag og Vennelag.

Hvem kan delta:

Bedriftsidrettslag - Lag som består av ansatte som er medlem av et bedriftsidrettslag, ansattes ektefelle/samboer/barn over 18 år og inntil halve laget med spillere på dispensasjon. Aktive spillere som er ansatt i den bedriften laget representerer.

Vennelag og små bedriftsidrettslag - Personer kan danne bedriftsgrupper og aktivitetsgrupper dersom de ikke har mulighet til å være medlem i et bedriftsidrettslag. Aktive spillere må være fylt 30 år for å kunne delta på Vennelag. Tilknytningsavgift tilkommer.

Pris for serien: Kr. 13.200,- pr. lag. I tillegg kommer dommeravgift kr. 325,- pr. kamp/lag.
NB!
Påmeldte lag hefter for betaling etter påmeldingsfristens utløp!

Lag som ikke stiller med dommer, må betale et gebyr kr. 4.000,- som brukes til utdanning og drift av Dommerlauget. Nye lag er fritatt fra dette gebyret de 2 første sesongen de deltar!

Seriestart: Medio august 2019
Kampene spilles i hovedsak mandag t.o.m. torsdag i Bærum Ishall som kan by på flotte isforhold med vanning/preparering av isen mellom hver kamp.

Påmeldingsfrist: 15. april 2019.
Denne må overholdes da søknadsfristen for halltid er 26. april!!

Har du noen spørsmål så ta kontakt med Liv på Kretskontoret

Mobil 470 26 890 – E-post liv.haugdal@bedriftsidrett.no

Administratorer